vineri, 14 martie 2014

10 lucruri pe care să (nu) le faci cu un bărbat, care să-i și placă

      Am gasit aici sensul vietii si am ramas inmarmurit. Nu stiam ca noi vrem doar atat si ca simpla pasiune sexuala este de ajuns. Am ramas uimit cand am aflat ca defapt eu ma gandesc doar la sex tot timpul si ca cel mai bine pentru mine este sa fiu insensibil si sa imi materializez cat mai multe din fanteziile mele. Trebuia sa imi dau seama de mai demult ca singurul lucru de care am nevoie este o 'femeie' care sa ma asculte in tot ce zic- un fel de papusa sexuala care sa stie ce trebuie sa faca atunci cand trebuie.
      Minimalismul acesta apare din ce in ce mai mult pe blogurile copiilor ce cred ca stiu totul imediat ce au avut prima experienta sexuala. Acum isi dau seama ce inseamna viata defapt. Ce e trist este ca au si exagerat de multi adepti- din aceea ce inca se infrupta din sanii unei femei atunci cand ii vad pentru prima data, ca mai apoi sa isi dea duhul in pantaloni. Aceasta generatie de rebuturi pseudo-intelectuale au  -ceea e si mai rau- impresia ca au descoperit gaura covrigului si ca ceea ce spun sunt niste adevaruri absolute - bazate pe vasta experienta de viata a acestora.
      10 lucruri pe care sa le faci cu oricine - indiferent de sex.
  1. Nu exista 10 lucruri pe care sa le faci cu cineva. Exista milioane de lucruri pe care le-ai putea face si acestea difera in functie de persoana. Cu toate acestea cu totii avem cateva lucruri comune care ne satisfac.
  2. Poate ca suna stupid pentru unii, dar sexul fara un pic de sentiment este mai trist ca autosatisfacerea. La fel de bine poti sa dai intr-o gaura din perete. Primul lucru de care avem nevoie este sa ne simtim iubiti si sa iubim. 
  3. Sunt de acord ca nu trebuie sa ne obosim partenerul cu problemele noastre atunci cand nu il vizeaza pe el in mod direct, dar atunci cand avem nevoie sa ne descarcam el ar trebui sa fie cea mai buna optiune. Pentru cei ce mi-ar spune acum, -'da ce, eu nu am altceva mai bun de facut ?' - gandeste-te ca poate si celalalt are ceva mai bun de facut cand tu vrei ceva, dar cu toate acestea o face pentru tine. Reciprocitate - aceasta ar trebui sa predomine intr-o relatie, nu cine se impune mai bine.
  4. Acorda-i atentie. Observa cand s-a schimbat ceva la infatisarea acestuia sau cand se comporta diferit. Nu doar ca va aprecia asta, dar te va ajuta si pe tine sa il intelegi mai bine si, implicit, pe voi sa comunicati mai usor. Atunci cand prezinti dezinteres pentru schimbarile celuilalt s-ar putea ca atunci cand trebuie sa prezinti interes sa fie prea tarziu. 
  5. Partea cu inselatul. Aici lucrurile devin din ce in ce mai interesate. Sunt opinii discutate si discutabile. Unii considera ca e ok, altii il condamna, altii pot trece peste. Trebuie sa observi provenienta acestui fapt: daca are ca scop simpla satisfacere ale unor dorinte trecatoare pe care nu si le poate satisface in mod normal cu ajutorul tau atunci se poate pune in discutie o oarecare neculpabilitate, in orice alt caz este la latitudinea voastra si ramane conform ideilor sociale insusite ce o sa faceti. 
  6. Uimeste-l. Nu e nimic rau in a schimba uneori rutina. Bla, bla, bla... si alte idei de cum poti sa il uimesti.
  7. Nu te lua dupa postari de genu asta de pe bloguri. Nu or sa te ajute, ci, din contra, te vor bulversa si mai tare, nestiind ce ar trebui sa faci defapt. Fi tu insati si lasa-i pe prosti sa dezbata probleme infinite pe bloguri. Este 'placerea' lor si fac asta pentru a strange audienta, nu pentru ca chiar le pasa. 
        *Am folosit masculinul pentru ca m-am referit la 'partener', nicidecum la barbat.
        Macar daca ar fi inteles cineva ceva din ce am vrut sa zic aici... Pentru cei ce nu au chef sa citeasca atat, aici este o versiune mai scurta a tot ce am spus mai sus: cartof.
    La... sper sa nu ne mai vedem cu postari din acestea... jenante.

2 comentarii: